Året som gått

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det här året. Det har varit ett gabska sugit år samtidigt som små ljus punkter har kommit in i mitt liv.
Jag förlorade min allra bästa vän till några vars namn bör inte nämnas. Det är igentligen det dåligaste. Sen så har familjen splittrats mer och mer... Men det överlever jag, jag är ju van med det :D


Sen så har jag ju bytt skola, jag har fått väldigt fina vänner som bör få en medalj. Medaljen ska stå för; En vän som får mig på bra humör. För även om livet är ganska piss här hemma så har jag ju de!


Lite dåligare men ändå bra är ju att min syrra är förlovad. Detta var det sista hela året (kanske) hemma hos oss. När hon fyller 18 ska hon flytta till sin pojkvän Victor. Men jag får ju träffa henne ändå, det kmr bara kännas tomt.



Imorse fick jag höra en sak som får hela min nyårsafton att se lite ljusare ut faktiskt!! Men det är lite grymt att säga att den blir ljus för just henne dock, min syrra har ngn slags vinter kräk sjuka. Elr så är det matförgiftning men såfall skulle jag också ha fått det för vi åt ju typ samma sak igår. Nå det är ett mysterium. Men det betyder att vi inte ska åka bort idag utan vara hemma och fira! YAY!!


//Bells xooxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0