ben & Jerry.... mina bästisar.

När sin bästis är bortrest, man har inget att göra och man är riktigt söt sugen, så finns alltid Ben & Jerry där. De stöttar en och ens söt sug fösvinner! De är helt enkelt bäst!

Jag sitter här med en filt om mig och äter Ben & Jerry. Och jag saknar Hannah så mkt! Så om du läser detta Hannah, kan inte du åka hem tidigare?! Jag har ju så tråkiiigt! Ben & Jerry ger mig idag en Chocolate Macadamia glass. Den är verkligen jätte god!

Jag sov till halv ett idag, jag var ju uppe till ganska sent så jag behövde sömnen. Och när jag vakna fick jag spel på mig själv bara för att jag har typ sovit bort halva dagen! Men men... Jag får väl vakna tidigare imorgon. Imorgon ska vi också ha en spa kväll. Det blir tjejerna i familjen. Pappa ska laga middagen och stå för underhållningen, det var hans julklapp till oss.


Men nu ska jag leta upp en bra film! ses!

//Bells xoxox


Kommentarer
Postat av: Hannah

Ät inte för mycket nu... sry vi kommer hem en dag senare en planerat så 8/1 blir det. miss u tooo

//Hannah

2010-01-03 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0