Bröllops klänning

Ja... Fantasin idag var på topp! Till och med mina kompisar gick med på denna idé. J

Hannah höll på med en skiss av en jätte fin bröllops klänning. Jag började fantisera högt hur mitt bröllop med Rob skulle vara, och helt plötsligt började Hannah göra MINA bröllops klänningar och kläder till de som skulle komma!
Och Alice planerade hur allt skulle vara!

Så nu har jag ett bröllop i tanken... Om ni ska ha ett bröllop snart och inte vet vad temat ska vara så kommentera så berättar jag min idé.

Så hela dagen gick åt att planera bröllop.  Hannah ska skanna in bilderna i datan och sen skicka de till mig. Och sen ska jag faktiskt färg lägga de! De kommer bli UR snygga! haha


Men nu ska jag plugga för annars når jag inte mina mål! hejdå!

Visar klänningarna sen, då ska jag visa mina klänningar som jag kom på!


//Bells xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0