De tio vackraste del 1

Så nu börjar min lilla jul sak. Den här personen är obeskrivligt vacker. Om jag inte visste bättre så skulle jag tro att hon var en vampyr, vilket är komiskt eftersom hon spelar en vampyr i Twilight.

Jag snackar ju om Ashley Greene!






Jag tror att Ashley Greene skulle ge mig ett smycke, kanske något klädesplagg.

Själv så skulle jag nog ge henne en upplevelse. Haha! Men det bara kom på.
Hon verkar behöva en upplevelse trots att hennes liv är äventyrigt nog! haha







Så det var första delen, nästa person kommer vara någon jag inte precis ser upp mot.
Egentligen har jag väldigt svårt med sånna som henne. Men man kan ju inte bortse faktan att
hon defenetivt står på de tio vackraste listan!


Kan ni gissa vem det är?




//Bells xoxo!

Kommentarer
Postat av: Clariiih^^

Ley is the best!:D

Hon är min idol typ O.o xD

Men hon är lungt bäst!:D

2009-12-12 @ 16:47:41
URL: http://thebestofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0