:(

Jag hade en sån jobbig dag igår.. Först på morgonen så hittade jag inte mina nycklar och min mobil.. Men mobilen var i väskan men inte nycklarna. Sen så kom vi nästan försent till skolan. Sen när vi var på dansen gick väl allt hyfsat. Sen när jag kom hem låg nycklarna på bordet jag letade i flera minuter på... SÅ typiskt mig.

Sen vid 12 eller 11 på kvällen så fungerade inte mitt photoshop.. Jag trodde det bara var för att det var sent (jag kan vara lite oteknisk ibland) Men nu när jag satte på datan så funkade den inte! Jag blir gaaaleeenm



Och nu paja mitt internet... Nu funka det! haha


Men men! Alla har väl en dålig dag då och då!

Ses sen!


//Bells xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0