farfar inne

Nu har jag bakat lussebullar! De blev ju jätte goda! Vi gör alltid dubbel sats hos mina sysslingar tillsammans sen så delarr vi upp alla bullarna lika i varsin påse. Sen så fryser vi in de och värmer upp de när vi vill äta! hihi


Men som jag sa innan så var vi hos min farfar. Vi gav han en blomma och en pepparkaka där det stod farfar på med stora bokstäver. Min farfar är ganska gammal, typ 84 tror jag. Så därför böev jag så himla förvånad när jag gick in i lägenheten. På tv, högsta volym, var det Mtv! Jag fick hålla mig för skratt, samtidigt som jag blev lite stolt. Jag har ju en farfar som är inne. hhaha!


Mina sysslingars hund, som heter Wilma, hårar så himla mycket! dEt märkte jag när jag skulle klappa henne och pussa henne och fick massor av päls på min näsa. Då gick jag till pappa för att ta bort det. Jag slog i näsan lite i hans rygg, ett misstag. Jag kände att det gjorde ont och gnällde lite men pappa ignorerade mig totalt. Sen så kände jag hur jag snorade så mycket, vad jag trodde var snor. Men när jag drog handen för näsan så märkte jag att det var blod! Jag blöder näsblof typ aldrig, men ändå så blödde jag genom bara ett litet slag mot pappas rygg. Så jag började skryta om att pappa var lika hård som en vampyr. Men han sa bara att det var musklerna! ha, och det ska man tro på! hehe


Men nu ska jag kolla lite tv. ses sen!

//Bells xoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0