God jul!

God Jul på er allihoppa!


Jag har lite sömn brist här, det är därför jag skriver detta 02:42. Jag har öppnat mitt ''morgon paket'' det var ett par snygga svarta benvärmare från Kappahl och ett rött diadem som åkte ner bakom sängen.... Måste ta upp den senare.

Jag vet inte vrf jag inte kan sova nu faktiskt. Jag har typ provat allt. Asså allt! Jag har räknat får. Jag har räknat till 500 två gånger! Men med paus imellan. Jag har snurrat runt i sängen och försökt hitta ett bekvämt ställe att ligga på men det går ju bara inte! ÅH! JAg vill ju bara sova, är det för mycket elr?




Så nu ska jag hoppa i säng och försöka sova, elr kolla lite på google. ses!


//Bells xoxoox!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja precis, vi köper också granen tidigare hos pappa ;)

2009-12-24 @ 10:21:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0