hemma från morbror!

Nu är jag hemma från morbror! Jag hade en jätte mysig stund, det var faktiskt en av de skönaste och roligaste och bästa julaftonen ever! hehe!


Bilder på vad jag fick kmr i morgon, för jag är trött och inte orkar prova allt. MEn detta är iaf vad jag fick:
* Morgonrock
* Duntofflor
* Ett rött linne från bik bok
* Jeans från bik bok
* Randig tröja från bik bok
* kofta med skärp från gina tricot
* En kofta med korta armar, man kan säga att det är en längre bolero!
* Kvist papper (YAAYAYAYA!!)
* Pennor, typ mjuk paster som är bra att ha att rita när man använder kvist papper
* en tjock tröja som tyvärr verkade för liten, den var snygg iaf! hehe
* ett colage av min syster med twilight bilder på
* Ett ryktset i påse
Och sist men inte minst....
*En Samsung ES15 digital kamera!!! Den har massor av coola saker på! Jag har tagit massor av bilder! YAYAAY!!


Det var allt. Inte så mkt men, jag gnäller inte. Jag fick ju en kamera! haha


Jag visar bilderna imorgon eftersom jag är trött så vi ses då!


//Bells xoxox"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0