Jag har klarat det!!!

Nu har jag äntligen klarat hela terminen på en ny skola. Vilket jag gjort på mina andra skolor. Men helt ärligt så är nog denna termin en av de bästa! Jag har fått nya vänner och jag har kommit in i detta''betyg tjafset''.

Nu är det ju bara avslutningen kvar, och den klarar jag! :D


Det bästa nu är nog snön! Det känns som att vara i åre igen! :D När jag gick till skolan skottade jätte många så deras bilar kom fram. Såklart tyckte jag synd om de men jag kunde inte låta bli att le. Jag älskar verkligen snö. Men självklart ligger sommaren högst på min lista.  Det är bara så fint med snö. Man kan fota riktigt fina bilder. Det krävs bara lite övning har jag märkt. Imorgon när vi ska till skolan ska jag passa på att fota lite bilder. Eller så blir det mer mot kvällen!


Nu ska jag hitta på något roligt. hejdå!


//Bells xoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0