jah

Jag fick lite sömn ändå, men bara typ 3, för pappa väckte mig tidigt. Vi brukar ju gå till kyrkan på julafton. En tråkig tradition tkr jag! Men jag gjorde det bästa av den, resultatet av det var att jag fick värsta hickattacken! hhaha! Mamma och jag började skratta jätte mkt. Så slutet (det tråkigaste) gick snabbt. Men prästen idag var helt knäpp! Han sjöng bäbä vita lamm och blinka lilla stjärna och sånt! Brukar man inte sjunga psalmer? hehe


Men nu ska jag slå på tv:n. Funderar på att ta en skink macka, men då kanske jag inte orkar alla julmat senare i kväll! Om ungefär en timma och 20 min går vi till morbror och firar jul! ses sen½


//Bells xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0