jul mat; köpt julgran; köpt.

Nu har vi köpt julmat och sånna saker OCH julgran! Äntligen så kan man andas lite. Har sprungit runt i affären och försökt ha mitt humör på topp för att inte irritera mamma. Men som sagt så har vi köpt det och en julgran. Vi var inte riktigt överens om den gran vi skulle köpa. Men sen så rösta vi och den vann. Vi köpte den och när vi gick ut så såg vi en gran som ALLA gillade! Liksom hur stor chans är det när alla vill ha olika granar?! Men iaf så kostade den lika mycket som den andra granen (den som vi redan hade betalat för) så vi fick byta. Så nu har vi en perfekto grano!

På den affären vi köpte all mat så var det ett STORT ställ med massa tidningar. Till och med engelska! Och jag tittade runt lite medans jag gick förbi. Men tvärt stanna jag och utbrast ''ROB!?'' Det var ''Vanity Fair'' tidningen på engelska och framsidan var prytt med Robert Pattinson. Jag hade inga pengar så jag kunde inte köpa den men jag ska köpa den i veckan då jag har mina 200 kronor.

Men nu så ska jag rita lite. Det var ganska längesedan jag gjorde det så XD Imorgon komemr jag också fortsätta med designen.

vi ses!


//Bells xoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0