Jullov!

Nu är det äntligen jullov! Jag ska fira det med att baka en fin Hallon paj faktiskt. Jag är inte dunder bra på att baka men det ska nog gå bra iaf! På avslutningen spelade åttorna en rock låt. Det lät jättebra, bara att man inte hörde rösterna XD hihi. Jag älskar live musik. Jag får lyckorus av det! Jag älskar när det dundrar under fötterna på grund av stärkarna eller när det skakiga kommer ända in i hjärtat! Det är livet!

Men nu ska jag leta recept och sen så ska jag nog få lite sömn! :D


//Bells xoxox!

Kommentarer
Postat av: simone

sV: Hahaha då är jag och din jsyster likadana på det planet, haha XD

2009-12-18 @ 12:25:54
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0