Race med Sigge!

Nu har jag vart ute med Sigge! Esme och Rose följde med. Alice skulle egentligen men hon hade så mycket plugg!
Jag fotade lite, men det syns inte så mycket för min blixt är så konstig. Men jag lägger upp de som blev mest lyckade!

Nu är jag och Esme här framför datan. Vi har just druckit varm choklad! Gott vah? Min egna Chai Latte blev det ingen bara för att choklad är godare än chai!


Jag har satt ihop en spotify lista som har lite blandat. Jag ska nog säga att låtarna passar inte till ALLA... De är nog liiite speciella! Men ni kan ju ändå lyssna på de. De flesta låtarna är från serien One tree hill! :D
Det bästa! heter den. Klicka på länken så får ni den!



//Bells xoxoxo!

Kommentarer
Postat av: issa

sv: okej lycka till med det då, jag får väl nöja mig med att beundra honom på avstånd då! :( haha.

2009-12-15 @ 22:22:25
URL: http://isabellemildeus.blogg.se/
Postat av: simone

sV: Haha jamen exakt, de slänger dom säkert, fast de låg iofs i sluten plast, men ändå.. verkade ju vara rätt bra kvalité ändå då jag gick i dem en hel dag ute, haha XD

2009-12-15 @ 23:37:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0