saknar

Nu är jag hemma från skolan (och vart det ett tag). Egebtligen brukae jag ju åka till dansen men det var tyvärr sista gången den här terminen.. Och nu känns det jätte knäppt att sitta här! Jag saknar att dansa av mig veckan!

Jag har inte så mycket mer att säga än att det är idol final idag och jag hejar på Erik XD. Men Calle sjunger också bra, men han är bara liksom... inte.. finner inga ord för det


Idag var det en vanlig dag, killarna retade oss för att vi är twi-hards och jag dampa på de.. Bokstavligt... Jag drog en killes hår... Han sa att jag är skum och våldsam.. Men de måste ju för fan sluta och respektera oss!

Min kompis säger att Rob ser ut som en luffare, vilket han INTE gör.. Och så skrev hon det på mitt papper jag pluggade på... Fattar ni! Hon skrev att den killes jag älskar mest ser ut som en luffare.. Man gör liksom inte så! Det är så jävla respektlöst!
Varför kan inga respektera twi-hards!?


Nu ska jag gå så hejdå!


//Bells xoxo!

Kommentarer
Postat av: Clariiih^^

Men seriöst, är de omogna elr..?;O

Går de i ettan elr ngt sådant?;O

Så beter man sig inte ju, för vi går inte direkt och klagar på att vissa gillar fotboll och andra gillar att rita liksom? Så varför ska man klaga på att vi gillar The Twilight Saga liksom?

Helt sjukt ju!;o

Kram!:D

2009-12-11 @ 18:26:41
URL: http://thebestofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0