skönt att sova ut.

Gud vad skönt det var att sova ut idag! Jag sov typ till 1 elr 2 varje dag bara för ett år sedan. Men nu vaknar jag ju nästan 9 varje dag på helger. Det var bara så skönt att vakna, gå till klockan och se att den är kvart i 11 och inte få panik för att man har fösovit sig! Och nu är jag ju pigg också! Ingen huvudverk elr någonting!


Jag fick se att Brittany Murphy (stavning?) är död när jag vakna också. Vilken snackis det blev alltså! haha. SJälv så såg jag inbte vem det var, jag har aldrig sett Clueless eller 8 (kan vara 9) miles. Men jag har sett smekmånaden, hon hade lite talang iaf. Jag tänker inte sörja för att en skådis som jag bara har sett i en film är död. Det räcker med att veta det, lägga det i bakhuvudet och sen ta fram det och faktan om det när man vill skvallra med tjejerna. Det är liksom enough.


Idag ska vi åka till Waxholm och baka lussebullar. Men först ska vi till farfar och ge han en pepparkaka han inte kan äta.  Pappa sa att vi skulle åka 2 och att jag inte hann gå och se Avatar då. Men nu ska vi ju åka 4! Ush. Jaja, jag får väl se på den ngn annan gång, right?

Nu ska jag leta efter lyxig varm choklad recept. Köpte en choklad som verkar god att ha i igår.

ses sen! <3


//Bells xoxox!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0