smått & gott

Först så vill jag ge ännu ett tack till denna blogg http://thebestofalife.blogg.se/.
Du ligger under länkar nu och det kommer du göra så länge du har din blogg.
Jag skrev att du hette Pinkie^^ för att det står så under ''om mig''. Om du vill att jag ska ändra så please skriv det! :D


Idag har jag haft det ganska bra faktiskt. Har börjat lite på en ny berättelse! :D
Vi har haft kurs dag om bara massor av no och so. Jag fick ganska mycket gjort!


Jag har halv börjat på den nya designen, har inte haft tid. Men imorgon blir den säkert klar..

För jag är nämligen ledig då!

Då blir det bara lite plugg och sen promenad med hund, arbete med designen och sen så ska jag nörda zoo tycoon 2 som jag är galen i!



Under några veckor kommer jag ha en kategori som kommer heta ''ps tips'' - Jag kommer ge tips om olika penslar och funktioner i photoshop! Mest så kommer tipsa bara funka för er cs användare. Men vissa kommer nog funka på elements också!

Ett litet smått och gott inlägg blev det idag, jag kan säga att jag ska se på Ugly Betty idag! hahaha jag är så knäpp!

Nu ska jag äta! ses sen!


//Bells xoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0