starka åsikter-ett problem

Jag har alltid haft väldigt starka åsikter om saker och ting. Detta har vart, och är, ett stort problem för mig. För att oftast säger jag mina åsikter till den personen jag minst borde ha sagt det till. Och nu så i skolan så börjar folk bli lite trötta på mig. Jag skriker ut det om jag tycker något är fel. Som om någon skulle börja reta någon går jag direkt fram och söger vadjag tycker om det för den som retar. Sen så är det upp till de om de vill reta mig för att jag stod upp för klassens tönt. Jag bryr mig inte! Fattar ni! Jag bryr mig bara inte! Jag säger det jag vill!

Så meningen med detta inlägg är att igår så sa jag exakt vad jag tyckte om en lärare i skolan till mamma. Sjäv höll mamma inte med ett endaste dugg. Hon är blind av (vad hon tycker) hans snygghet. Men det är så att han driver med mig och några i klassen. Vi twi-hards är hans offer typ. Han håller på och kommer fram till oss, då säger han typ massa om att twilight borde läggas ner och sånt. Och såklart får jag spel. Eftersom jag inte kan skrika och slå och säga det jag vill till en lärare går jag där ifrån. Men det jobbigaste är att Hannah inte håller med mig! Hon tycker det är roligt och när jag säger att det är jobbigt säger hon bara ''han driver bara med oss.'' Men än lärare ska ju för fan (ursäkta språket) inte diskutera med oss om twilight på skol tid. För det första så är det ju skola. För det andra råkar twilight vara mitt liv och jag vill inte att folk ska ''driva'' runt med mitt liv. Och för det sista så är han bara knäpp!

Jag hatar också ALLA killar som tror att de är så coola för att de retar oss för att vi älskar twilight. JAg är såååå trött på er alla! Drt går inte en dag utan att jag skriker på de. Jag hatar hatar verkligen de! De borde få gå i en egen skola! Kan de inte bara förstå mig?



Om ni läst detta inlägg helt nu så är det för att ni säkert är:
* Twi-hards
*Någon vuxen som vill veta vad jag tycker om lärare
* Ni tycker synd om mig (jag ber INTE om detta)
* Eller att ni bara gillar långa inlägg!


//Bells xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0