Stephenies låtar

Stephenie Meyer har alltid skrivit i början av sina böcker (elr i slutet) sina tack. Hon brukar skriva tack till banden som hon har insperirats av. Det är bl.a Muse och Linkin park hon tackar. Men såklart lyssnar hon på fler band och låtar när hon skriver sina böcker. Twilightsweden har skrivit upp alla låtarna (man kan hitta de på Stephenies sida också). I ordning vet jag inte.




Och nu har jag letat upp alla låtarna på Spotify! Det tog sin lilla tid men det var värt det helt klart! Det var 17 styckna som inte fanns. Jag har stryckot över de på listan nedan.

TWILIGHT:

NEW MOON:

ECLIPSE:

BREAKING DAWN:



Om du klickar på låtarna får du fram youtube i en annan flik, om du har det, eller ett nytt fönster.

Om du vill ha alla låtarna (förutom de överstryckna)på spotify.
den heter:
t.t.s spellista



Ha en trevlig tid att lyssna på låtarna. Själv så gillar jag de mesta av banden hon har lyssnat på. Synd bara att Paramore inte fanns med! haha


//Bells xoxo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj det måste ha tagit tid

2009-12-22 @ 17:30:02
URL: http://moonbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0