stress stress stress

Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar.. Men just nu går plugget först.

Jag har haft så jobbigt och stressigt och jobbat över i skolan varje dag! Och nu börjar detta ge tillbaka.. Både på ett bra och ett dåligt sett. De braiga settet är att jag nu är klar och kan minst sagt slappa genom sista veckan. Det dåliga är att jag har ont i huvudet och min mage är knäpp... Så... Om du känner dig stressad, lägg dig ner och ta två djupa andetag. Tänd ljus och läs en riktig bra bok (som Twilight).

Det hjälper jag lovar.


Men nu så ska jag hitta på något annat. Pappi och Mammi kommer hem snart med cola och vindruvor.. Mina krav denna handling! haha!


ses sen!


//Bells xoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0