Dagen

Dagen har vart väldigt stressig och och jag har jobbat som en galning!

Det första började med att jag vaknade lite sent och fick ta VÄRDLENS snabbaste duschning.
Sen gick Hannah och jag till skolan men ingen hade med sig sin mobil (min är borta) så vi hade ingen aning om hur mycket klockan var.
När vi fram dit så började det stressiga. Jag redovisade ett svenska steg och på slutet av dagen så skrev jag skit snabbt bara för att hinna med att lämna ett annat steg. Sen så när jag kom till slutsamlingen så skulle man hämta sitt blåa block och då fick jag springa ner och hämta det... Det låter inte stressigt men du skulle ha vart där!

igår så bet Alice mig och jag har fått ett ärr... Det var inte meningen att det skulle vart så hårt faktiskt!!

Alice visa mig också en JÄTTE fin text som hon hade skrivit. Den var så fin och nu när jag tänker på den så var den lite ur den riktiga Alice Cullens perspektiv:D

Ska skriva av den och sen rama in den.. I LOVE IT!!


Ses sen!


//Bells xooxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0