Dig <33

Jag kan inte beskriva min lycka när jag ser dig. Men ändå så får jag känna av smärta.
Det gör så ont att veta att chanserna att jag ska träffa dig är typ 1 av 100.
Men jag älskar dig så mycket! Jag vill ha dig hos mig hela tiden..



Robert Thomas Pattinson, 23 år. Född den 13 maj.


Jag dör här i Sverige. Om du bara kunde fatta hur mycket jag behöver dig bredvid mig! Jag dööör..
Hur kan du inte veta om mig. Du måste veta om att det finns en tjej som är så jävla kär i dig. Du förstår, hon har aldrig känt på riktig kärlek. Men folk säger ju att när man är kär så vet man det.. Så nu vet jag det.
Jag älskar dig mer än mitt egna liv! Jag skulle kunna döda för dig..
Jag skulle kunna göra vad som helst för att få dig.


De retar mig, Rob. De retar mig för att jag älskar dig. De säger att jag inte har någon chans. Men jag vet redan det.
Men det får mig inte att sluta hoppas. För jag gör det fortfarande.
Jag hoppas och jag ska aldrig göra det.



Jag hoppas för oss två..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0