:(

Nu är jag sjuk igen också! BLÄ! Jag bara måste bli frisk till imorgon för då är det dax för Stockholm Horse Show!
Det är Hannahs och min tradition. Vi har gått på den ända sen vi gick typ i tvåan eller trean. Det är en av årets höjd punkter och traditioner som hon och jag har.
Om jag nu blir frisk vilket jag måste bli så lovar jag att ta några bilder.

Jag blev sjuk i förrigår. Jag satt vid datan och helt plötsligt lät jag jätte konstig och då var mina hals mandlar jätta svullna. Men andra ord så var min hals väldigt tjock!
Men idag är det bättre. Jag är fortfarande ganska tjock i halsen. Men det är inte lika obehagligt och jag börjar låta som mig själv. Men tyvärr så har jag blivit väldigt snorig nu. Och så har jag en väldans huvudverk som kommer då och då.

Det var faktiskt längesen jag blev så här sjuk, har till och med fått lite feber! Jag brukar bara ha lite huvudverk och jag hatar vara i skolan och hålla på med massa saker när jag bara är lite förkyld.



Men vid klockan kvart i tre typ ska jag iaf åka till dansen och spela in när de dansar så jag kan öva i veckan så jag inte står som en idiot vid nästa lektion! hahah!



Nu ska jag hitta på något annat! hejdå!


//Bells xoxox!

Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Hej, spelet finns på Facebook. Det är jätteroligt.



Adda mig på http://www.facebook.com/profile.php?v=feed&story_fbid=188186564511&id=1481012815#/profile.php?ref=profile&id=1481012815 så kan jag skicka en invite! :)

2009-11-27 @ 13:46:37
URL: http://lindanosscire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0