första advent.

Idag är det första advent! Shit vad tiden har gått snabbt! Jag är fortfarande i september..

Hur firar ni första advent?
Själv så är hela familjen samlad runt köks bordet och tänder ett ljus. Vi brukar dricka glögg och ibland äter vi pepparkakor.

Egentligen brukar vi har första advents fika med släkten, men vi bröt den traditionen förra året då mamma var så sjuk att hon inte orkade.

Nästa helg så brukar vi baka lussebullar. Då är det mina sysslingar och deras mamma (dady död :() och hela våran familj. Förra året var vi hos de och de ska vi nog vara i år igen!




Imorgon är det Paramore konsert i fryshuset tror jag. Ska ngn gå?
Jag ska tyvärr inte, jag fick välja mellan horse show och paramore.. Trots att paramore konserten är dyrare.
Jag valde horse show så att Hannah och jag inte bröt traditionen.



BTW så har jag spelat in och fotat lite från horse show. Om jag har tid och orkar så kan jag lägga ihop en video så kan ni få se hur det var, om ni inte gick själva! :D


ses sen! och ha en glad första advent!!


//Bells xoxox!

Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attityd

vilken gullig liten blogg du har :)

take care! puss :)

2009-11-29 @ 18:35:32
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0