Hem ljuva hem!

MMM!!! Jag njuter varjde andetag här hemma nu! Jag dog seriöst nästa på partyt! Men De hade iaf klätt ut sig roligt!
Själv så hade jag inte på mig min spök dräkt en endaste gång!

Ett litet tips till nästa års halloween är att måla kroppen grön och sen bara ha på sig jeans!! Bara för killar dårå.. Jag tror inga killar läser detta men what ever!! :D Det blir hulken då!


Nicklas (syssling) var Hulken!



Och som jag berättade förut var Therese och Lollo ängel och djävul.. Det blev faktiskt ganska bra!







Och det var två häxor! Här är en.. Men hatten hade tappats bort vid den tiden! hahaha!







Den här var den roligaste dräkten EVER!!! Det är Nettan som ''Christin'' någon slags hittad på figur.
Hon har låtsas bröst som bokstavligen hänger ut och en röd peruk. När hon kom dit så hade hon också ''harry potter'' glas ögon på sig!!!










Jag tog många mer bilder på kvällen men jag orkar inte lägga upp alla.

Jag gick och la mig vid 2-halv 3 och vaknade kanske vid 11 elr 12. Sen åkte vi till moster Eva och hennes naken hund Wilda.. Btw wilda är helt galeeen! haha


Nu ska jag kolla lite kommentarer och andra bloggar!
Sen så ska vi äta pizza framför teven och sen äta godis och hyra film.. Ja, vår familj är trötta efter en hel natts festande.. Vi måste få ta det lugnt! hahah!



//Bells xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0