Idag..

ska Minea (stavning) komma hit för att hennes mamma och Line (Btw Minea är 6 år). Jag venne vart hennes pappa är.
Men iaf så kommer hon typ vid 1 och då ska Hannah också komma hit.
Jag har aldrig suttit barnvakt förut.. Om någon har något tips om vad man ska göra med en 6åring så snälla säg till!
Jag funderar iaf på att köpa glass med henne. Och kanske titta på några barn filmer som vi inte har slängt ännu pga henne.

Hon är ett stort smycke freak och jag skulle inte bli förvånad om hon skulle bli en stor bloggare när hon blev äldre!
hahha!



Jag ska också försöka läsa lite på Breaking Dawn.
*SPOILER*





Jag är bara där där Edward och Bella ska säga att de ska gifta sig till Charlie!

Det är så roligt när han tror att Bella är gravid!!





Hoppas ni har en bra dag!


//Bells xoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0