Måndag... varför?

Ush vad jag hatar måndagar! Man är alltid så seg då!
Jag var så seg så att jag åkte buss hem istället för att gå (det tar typ en halv timma att gå). Det betyder ocks¨att jag sårade Hannah... Det kändes jävligt (sry för språket) dåligt. Men jaja, life goes on, right?

Varför ska det vara så svårt att koncentrera sig på måndagar?! Jag satte mig på ett ställe och typ ritade hela tiden. Sen var det ju idrott och som vanligt dog jag.


Jag ska försöka blogga mer, ska göra den snyggar med ny design och en profil bild på mig.

Ngn som har ett förslag på färger och typsnitter jag ska använde i designen? Ska den vara vintrig eller väldigt personlig? Ska jag ha mycket Twilight i den?


Sen kan ni få skriva vad ni vill veta mer om mig och vad som ska stå på bloggen!

Alla idéer är välkomna! :D

Ha en bra och seg måndag!

P.S Lyssna på låten Tik Tok av Ke$ha! Den är skit bra! D.S

//Bells xoxo!

Kommentarer
Postat av: Clariiih^^

Ja, Tik Tok är asbra!:D

Min måndag har varit rätt nice^^ Började 7:55 och slutade 9:35, lika med 2 lektioner^^ Resten av dagen var det håltimmar:D

2009-11-30 @ 21:06:08
URL: http://thebestofalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0