men jag är LAT!!

Jag har bara en ända anledning till att jag inte har bloggat på fem dagar: JAG ÄR SÅ LAT!


Det har vart en jätte jobbig vecka.. Massor som ska göra och redovisas och sånt!! Hoppas att den här veckan bli bättre.. Så jag orkar blogga och vara med kompisar! :D


Som sagt så har jag inte gjort någonting i veckan så det fanns inget att blogga om.



I fredags nummer av Klick fanns det en lite extra tidning på 32 sidor som BARA handlade om Twilight! :D YAY!
Jag var så himla nere hela fredagen bara för att jag inte hade några pengar. Men när jag kom hem från dansen så låg den tidningen på min data!!! TACK mamma för att du köpte den! :D <33
Nu har jag iaf satt upp alla bilder i den tidningen på min anslagstavla. ME LIKE! <3333


Så nu ska springa ner och köpa ljus till kvällens middag :D


ses imorgon hoppas jag! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0