min hund

Okej.. I våran familj är vi musik nördar... Om någon frågar om vad heter han som spelar i det bandet vid idol... elr känner du han som spelar det där instrumentet? Liksom bara för skoj så kan pappa elr mamma svara helt seriöst och ärligt vad han heter och hur de känner han/hon.

Mina föräldrars kompis ska skriva musiken till den nya musikalen ''alice i underlandet''... LIKSOM HUR STOR CHANS ÄR DET ATT EN NORMAL FLICKAS FÖRÄLDRAR KÄNNER EN SÅN PERSON!?

Nej... mina föräldrar är inte kända



Och nu så har detta musik nördandet smittats av på min hund.. Elr kanske inte men ändå
Jag lyssnade på Paramore och när det knackade på dörren så skällde min hund i takt..

Era hundar kanske också gör det... Men det är bara musik nördar som märker sånt oftast...



Ush vad detta kan vara jobbigt ibland!!!



//Bells xoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0