New moon

ASSÅ JAG ÄR SÅ DAMN HAPPY!!!!


När jag vaknade så hade det inte blivit 11 års gräns ännu på new moon. Jag sörjde genom att sluta prata, vilket jag bröt ganska tidigt.. Hannah och jag körde charader på väg till skolan för att jag inte prata hahah!

Men efter lunch tid så smsade Alices pappa att de hade sänkt till 11 år på new moon.
Vi alla började skrika och alla tittade på oss och började typ reta oss! Men jaja!
Hannah höll i sin nyckel och när hon skulle titta på den igen så var den avbruten! Hannah bröt sönder en penna också.. Lyckat! hahaha

Sen så började vi planera kvällen. Vi bestämde att vi skulle se på den efter Hannahs och min dans.
Och så blev det! Så klockan typ halv 5 åkte vi till Hannah för att hämta pengar till henne. Sen åkte vi och hämtade Alice, hon skulle sova över här också! HIHIHI!

Sen åkte vi dit och vi åt på Mcdonalds innan vi gick, eller jag gick, till Willys och köpte godis. Hannah och Alice gick och köpte popcorn och hotsnacks. Sen möttes vi och gick in!
När vi var nära hon som skulle kolla på biljetten så råkade jag få massor av Hannahs cola på min vita tröja. Hon som var där sa ''Oj! Nu har du spillt cola på hela din fina vita tröja..'' Och då skrattade Alice!

När vi gick in i bio salongen så var det TUSEN års reklam (kanske typ bara tre minuter men ändå!). Sen började de och mitt hjärta klappade som en GALNING! Bokstavligt talat!
Sen när man såg Edward skrek jag, och när man såg Jacob skrek jag också! Och när de gjorde slut grät jag. Och jag skämde ut ALice och Hannah. Alla tittade på mig! Men mannen bredvid mig bara skrattade åt mig :s.
Och alla skrattade åt de bra sakerna som man egentligen INTE ska skratta åt! Jag blev skit sur på de!
Jag vände mig bakåt och skrek att de skulle hålla käften! hahaha!


Jag ska inte avslöja så mycket av filmen men se på den! Den var SKITA BRA!
Jag ska se på den med mamma och pappa någon gång till för de ville se på den.. Och då ska ju jag självklart följa med!



Jag ger filmen typ 11111111111111111111111110000000000000000000001111111111111111100000/10.
Med andra ord så ÄGER filmen!


Nu sitter jag och Alice och lyssnar på Rob som sjunger, men Alice vill se på bilder av Jasper... Fast det vill verkligen inte jag.




Med andra ord av det jag just har skrivit så är Twilight mitt liv just nu!


Twilight
+
Bella
=
SANT



//Bells xoxoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0