Pluggar egentligen

Egentligen så pluggar jag nu men eftersom jag har så få trogna läsare som jag inte vill mista så här kommer dagen.

Vi var på cosmoniva idag och såg om rymden. Jag var lite skeptisk i början men det var SKIT coolt. Saker flög på en så jag skrek lite då och då. Sen var det någon utställning där man skulle vara grupper, jag blev med de ''lata'' så jag fick gör allt sjölv :/

Sen åkte vi hem och då åkte jag, hannah, alice och Amanda till badet och badade.. Det var jätte roligt :D


Ingen dresscode idag.. för lat! haha



OCH JAG VILL HA KANELBULLAR!!! haha har vart sugen på det typ hela veckan! Och ja, jag vet att det bara gått två dagar på den!


//Bells xoxoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0