Trött som jag vet inte vad!

Hej på er igen! Idag är jag sååå trött. Och så hade vi idrott. IDROTT!!! Första dagen efter lovet! Usch!
Vi hade första dagen inomhus i en racket hall. Vi hade badminton och bandy. Bara bollar liksom, jag är så jävla bollrädd att det bara in finns!! Så det sa jag till våran vikarie.. Men han skratta bara! Fattar ni! _Han bara skratta år mig!!
Nå det gick bra ändå, jag ramla en gång och fick bollen i huvudet 3 gånger. Jag är helskinnad! haha!
Allt var så hektiskt idag, lärarna var jätte få så på samlingarna var vi typ 2 elr 3 grupper varje gång!
Egentligen så skulle jag ha redovisat tre steg men det gick inte då bara för att deras jävla idiot barn var sjuka!!!



Jag vet att jag sa att jag skulle börja med dresscode och göra klart designen och sånt idag.. Men jag orkar verkligen! Och mina fötter gör så himla ont!! Jag orkade knappast gå till köket för att göra mellis!!

Nå det var min dag, trött och pissig. Ska bli skönt att Hannah kommer hem i morgon och plus att vi ska bara vara på cosmonova (?).
Hannah har vart i new york och åkt crusie!!! Så lyxigt henne! Hon har liksom vart i USA!! Medans jag är fast i tråk Sverige!! BLÄ!!!
Jaja, hon har iaf lovat att ge mig, Alice och Rosalie blider på frihets gudinnan! :D Yhiu!

Nu ska jag dö framför något tråkigt program på teven!

Ses sen!!!



//Bells xoxoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0