Idol 2009

Som typ alla vet så pågår årets idol nu..

Jag är inte värst förtjust i alla på idol.. Men jag tror att det kommer faktiskt bli bättre..



Vad jag tycker om de i idol:

Erik: Han kanske är LITE söt.. inget mer. ABSOLUT inget mer. Det låter som om han skriker när han sjunger och ibland blir han röd som en tomat! haha! Men seriöst så gillar jag inte han faktiskt..

Reza: Jag gillade henne från allra första början.. Hon är av de äldre i idol och jag tycker det är så coolt han hon har trots det kommit så långt!

Calle: Hm.. Calle.. Jag tycker om han sådär. Han är väldigt duktig på att sjunga, men han kan typ bara sjunga rock och det är lite tråkigt då Idol handlar om alla gener i musiken.

Erika: Sådär.. Hon är lite väl mesig och så. Hon har liksom inte det ''tuffa'' i sin röst.. Hon kanske passar till balader, men inget annat tyvärr..

Eddie: USCHI!! Gillar inte honom.. Har inget mer att säga om han. Först visste jag inte änns att han var kvar!

Tove: Min favorit! Hon är så cool och charmig..  Hon kommer säkert vinna! Hon rör sig coolt också för den delen.
PLUS att hennes röst är bäääst!

Rabih: Äh... Stick till Westlife, Rabih!!! Hans röst är så mesig och låter som han typ.. typ.. JAG HAR INGET ORD FÖR DET!! Blä på han!

Mariette: Hon är cool, sjunger bra... Men.. Hon har sån knäpp attityd.. Typ som om hon tror att hon är bäst och att hon kommer vinna... Det är typ bara det som sänker henne på min lilla lista!




Hoppas jag inte har glömt någon nu!

Ses sen!!


Idol börjar kl 20:00 på 4:an!


//Bells xoxoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0