idol outfits

Snabbt sprang, elr haltade what ever, jag till video affären och köpte choklad. Och nu är jag här igen..
Och jag ska skriva mina kommentarer om outfitsen de hade på idol..



Vi börjar med..

Calle



Outfiten var cool och väldigt las vegas.. Elin gjorde ett bra jobb.. Men jag gillar inte Calles häst svans..
Den var inte så las vegas enligt mig.. De skulle vara snyggare om den var lös men typ ''fastklistrad'' mot hans nacke.



Tove




GUUUD så snygg klänning! JAG VILL HA!!! Kanske inte las vegas direkt.. Jag tänker mig mer las vegas klänningar som långa silvriga glittarande.. Inte som den.. Men snygg, ja det var den!


Reza




Den var väldigt snygg tycker jag. Men inte las vegas.. Kanske slut balen i nian?? Men inte las vegas..
Vet inte hur Elin tänkte när hon gav denna klänning till henne.. Kanske slog hon i huvudet innan??


Eddie





Allt var super snyggt och super las vegas.. FÖRUTOM den oknutna flugan.. Asså liksom!?




Erika





Snyggt hår och snygg klänning, dock var bara håret las vegas.. Hmm... vad var det med Elin när hon stylade idolerna egentligen??



Erik




Ähh!? Halsduken bort då blir allt så... Okej jag suger på att rimma ...




Mariette




Den skulle vara mer las vegas om det var lite mera glitter på.. Men självaste ''modellen'' på klänningen var snygg.. Kanske lite mer bal aktig men what ever!



Rabih






Äntligen Elin.. Det här var så snyggt och så las vegas.. Synd att inte Elin satte på de andra vita smokings..





Det var vad jag tyckte.. Men alla får tycka vad de vill :D


Elin gjorde inte ett sånt bra jobb jag önskade och trodde hon skulle ha gjort.. Lite besviken på henne faktiskt



See ya later alligator!



//Bells! xoxoox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0