inget att göra

Jag har verkligen inget att göra nu!
Jag vill åka till waxholm där vi ska vara på kvällen men ändå inte eftersom det kommer bli sååå tråkigt!!

Har snattat lite kladdkaka som blev kvar! Den blev skit god, så gör den! Du kommer inte ångra dig, jag lovar!!


Faktiskt så längtar jag till skolan börjar igen.. Då kommer det säkert bli mera roliga och längre inlägg som ni kan läsa.. Då ska jag också klämma in lite photoshop tid.. Jag ska plugga som en galning den här veckan. Jag känner att jag börjar komma efter i min planering, och det är inget jag vill göra. Jag har ju satsat väldigt högt i ämnena.

Okej gud vad jag svamlar, bäst att sluta skriva nu! haha hejdå1





//Bells! xoxox!

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

ingen fest att gå på? annars kan du alltid mysa ner dig och titta på film:D

och vänta på new moon som är en dag närmare nu;D?

2009-10-31 @ 14:55:39
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0