Now it's all about me

Hej på dig som läser detta!


Nu ska göra som TUSEN andra svenska tjejer gör. Starta en blogg!!
En blogg som BARA handlar om lilla jag!

Nej! Jag är inte ett stort ego..


Men men... nu tänkte jag berätta lite om mig.
Jag heter Mathilda men mitt blogg namn är Bella.
Jag fick det namnet från mina kompisar eftersom jag är SÅ klumpig och jag är är helt besatt av twilight.
Min ålder är privat.. Ähh..?? Lite konstigt jag vet..  Men jag kan ge er som ledtråd att jag är ung..
Till er som är tröga.. jag är en tjej..
Hmm... Vad ska jag skriva mer..
Om ni har några frågor om mig så SNÄLLA kommentera..
Jag lovar att jag inte bits... ännu


Så här får ni lite snabb fakta om mig också! (Bella <3 snabbfakta)

Namn: Bella
Favorit färg: Röd elr svart (jag är inte emo.. det är bara snygga färger.. Och föresten så gillar jag vit också!)
Favorit film: The twilight saga (duh!?)
Favorit bok: The twilight saga.. Men jag gillar böckerna av Libba Bray också XD
Familj: Två store syrror.. (17 & 20) Och en mamma och pappa..
Husdjur: En hund och lite fiskar..
Favorit djur: Häst och hund


Okej det var allt om miiig!!


P.S En design fixar just nu så det tar inte långt innan bloggen blir lite mer personlig. D.S



// Bells xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0