typ godnatt

Funderar på att gå och lägga mig nu..
Är super duper trött och ska upp ganska tidigt imorgon för att gör mig iordning för halloween partyt på kvällen.
Det kommer typ vara pappas kusins (som är död) familj och mamman i familjens bröders familjer..
Typ 30 styckna! Och ALLA är galna! En av brosornas kompis började snacka om killar med mig förr förra elr förra midsommar afton.. Helt sjukt!!

Och barnen som kommer vara där är typ bara killar.. och jag passar verkligen inte in med de. För de är verkligen killiga..
De enda jag KANSKE kan vara med är Lollo och Therese (syssling). Men de är 17 och kommer säkert ''busa'' med killarna.. Och plus att de ska sticka typ vid 10 elr nåt..

Med andra ord det kommer bli en SUGIG halloween detta år..
Nästa år får jag satsa på ett party med mina vänner elr nåt..

Btw så ska jag klä ut mig (alla ska vara utklädda då.. FATTAR NI!?) till typ ett spöke.. Bra fantasi jag har vah?!
Pappa ska klä ut sig till typ en ghostbuster. Haha! Och mamma till nåt jag inte vet och lollo och emma till ängel och häxa..

haha jag vet! Liksom ängel!? Men hon ska vara ängel och Therese till djävul.. De har iaf fantasi..

Men när jag kommer hem sen så får jag väl gå och lägga mig och jag blir inte överaskad om jag måste plugga engelska elr matte på Söndagen.. Får klämma in något roligt imellan där XD


LOL! Väldigt långt godnatt inlägg blev detta.. Jaga lovar att blogga lite innnan jag sticker imorgon!


Godnatt och sov så gott! :D <33


P.S Hoppas min kropp kommer klara av morgondagen.. annars kapar jag av ryggen!! haha D.s




// Bella xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0