Vart är kizzie dåh? (stavning?)

MJAOH!!!!

Jag är glaaad!!!! Elr rättare sagt skadeglad!!!! JIPPI..
Haha gud vad jag älskar att vara skadeglad.. trots att Esme (hannah) och jag brukar ha timmars av diskusion om att det är dåligt att vara det..

Men ni vill väll veta vrf jag är skadeglad??
Det är för att Kizzie (stavning?) INTE är med på mest aktiva bloggare!!!

Asså helt ärligt så HATAR jag henne.. Mest för utseendet .. (oups.. försa mig)
Liksom bara titta på henne!!!

Hon är ju helt knäpp.. enligt mig då..
Såg henne på vakna med the voice en gång och hon ser förjävlig ut!!!


kom fram lilla kizzie...



Jag vet att jag är sjuk i huvudet... ingen behöver säga det..



//Bells! xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0