Cast Away

Dagen har vart lite bättre är igår. Vi hade kurs dag så vi började med att se på en film. Den hette Cast Away och handlade om en man som älskade sitt jobb och sin sambo. En dag när han skulle lämna paket i paris med flyg så störrtade planet. Alla förutom han dog och han bosatte sig på en ödeö. Man fick se hur han levde m.m. Den var verkligen bra men ganska äcklig. Han åt ganska konstiga saker och sen så blödde han hela tiden typ. Det sorgligaste var nog när han hade gjort sin låtsas kompis, Wilson som är en volleyboll, och när han åkte ute på havet på sin flotta så åkte Wilson av och mannen kunde inte rädda honom. Jag grät nästan medans alla skratta. Verkar som det bara är jag som egentligen förstod hur han kände. Jag hade ju själv en låtsas kompis när jag var mindre. Det var en häst och jag kunde inte ibland gå och äta min middag för att jag hästen inte ville bli lämnad ute. Men nu är jag över låtsas kompisar och sånt. Så ni kan andas ut, jag är inte galen!





Wilson, Volleybollen.





//Bells xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0