första beställningen

Jag är glad. Jag har fått min första beställning. Jag har alltid försökt undvika beställningar för att jag är rädd att den som har beställt bilden inte gillar den eller bara helt enkelt avskyr färgerna jag valt. Men det är bara mamma som har beställt nu så jag ser det som ett litet prov. Jag ritade en bild med lila berg och vatten och såtn som hon gillade. Hon ska sätta den i en ram men hon sa att hon gärna ville ha en till bild med lite lila nyans på. Så det ska jag göra i veckan.

Så här såg bilden jag gjorde.





Jag är själv ganska nöjd med den. Men det gröna längst brt kunde jag ha gjort bättre. Även solens strålar.


//Bells xoxox!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0