hann bara inte

Jag hann inte ta några bilder från nybrokajen... Dock så skulle jag ha velat fota allt som hända på scenen och nedanför. Det var helt blandat. Showen var till för de i åk 9, typ en värvnings show. Men det var för det mesta föräldrar och syskon där. Även Therese och hennes kompis var där, de försökte få upp publiken hela tiden och skrek m.m. Mamma och jag rullade ögonen då! haha. Det var teater, dans och musik. Lollo sjöng i början och i slutet. Det numret i slutet var så himla bra och roligt! Det var en skön känsla att sitta i publiken, höra sin syster med hennes kompisar, sjunga. HÄRLIGT!


Nu ska jag snart åka till cellon och efter den ska jag smyga mig till dansen. Dock så har jag ingen dans idag, men jag ska gå dit och överraska Alice! Blir roligt att se hennes min. För att inte skämma ut mig ska jag ta med mig en lapp och säga att det är jätte vikitgt och det är därför jag stör hennes första dans lektion ever. hahah! Visst är jag snäll!

Jag har väntat till den här dagen länge. För idag kommer nämligen Fireblaze på Youtube lägga upp senaste avsnittet av Heartland. Heartland är en serie jag är helt förälskad i, men den går ej i Europa eller Kanada. Så därför är denna person så snäöll och lägger upp alla avsnitt. Det är säsong 3 avsnitt 13 som ska upp. Jag kanske länkar alla säsongerna imorgon om jag har tid :)

Men men... Nu har jag suttit och bablat skit så nu går vi till det viktiga. Ni/du läste säkert det förra inlägget där det står att jag är lite små sur på min kompis Lizzy för att hon skrev det där om mig. Men sen så mådde jag dåligt för det hela nattn och hade svårt att sova. Så förlåt mig för attt jag över reagerade Lizzy.

Nu ska jag hitta på något de sista minutrerna innan jag drar här ifrån! ses sen!


//Bells xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0