Hjälp med vart man ska sätta bildadressen (den till headern)

Nu är jag vaken. Pappa väckte mig halv sju (kanske tidigare, minns inte) som räknat för jag ville åka till Vero Moda som hade en jätte stor rea. Men jag hade ont i huvudet och var skit trött så jag följde inte med. Men jag kunde inte somna om så jag låg i sängen och funderade på dagens planer. Jag ville gå ut och fika med Alice. Men det ändrades snabbt när jag tryckte i mig pankakor som bokstavligt druknande i chokladsås. Jag hade inte ätit något onyttigt (d¨menar jag glass,godis, bakelser m.m) alls denna vecka. Så därför var det extra gott. Men nu är jag nog tvungen att välja bort fikat. Jag försöker ju bli lite smalare till sommaren.


Jag vet att jag sa att jag skulle byta blogg men det går inte så bra. Jag behöver hjälp med vart man ska sätta bildadressen (den bilden man ska ha som header). Någon som kan hjälpa mig???


//Bella xoxox!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0