jag bryr mig inte

Ibland blir man bara helt enkelt lite små sur på de som man trodde var sina vänner. Hon har vart snäll mot mig och enda sen hon gick från vårat bord och jag sa förlåt tusen gånger så har vi pratat riktigt mycket. Hon till och med skickade ett brev till mig där det stod att jag var bra och snäll. (Då blev jag glad, det gjorde min dag :P)

Men nu så gick jag in på hennes blogg. Jag nämner inte den eftersom det kan vara taskigt

Så här stod det  ''Jag vill ha nya vänner för dom jag har är helt knäppa i Twilight och det är dom överdriver det. En av dom tror tom att hon ska gifta sig med Robert Pattison dom har liksom börjat rita på balklänningar och börjat schemaläga hela bröllopet. Liksom hallå.''   Okej... Lizzie om du läser detta så läs noga. Om du har något att säga till mig, var snäll och säg det till mig och inte på din blogg!

Jag säger det här till henne imorgon också...   Och nej jag är inte sur, kanske bara över reagerar jag.



Nu ska jag iaf öva sen ska vi pka till nybrokajen där Lollo ska ha konsert. Ska försöka ta bilder!

Ses sen!
'

//Bells oxoxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0