Mat; nej Bowling; ja!

Min mamma tjatar hela tiden på att jag borde sluta äta så mycket eftersom jag redan är tjock... Ja hon säger att jag är tjock. Så jag har bestämt, bara för att visa henne att man inte säger så, att jag ska sluta äta.. Får se hur länge jag klarar det. Tror inte det kommer bli så länge men det ska vara tillräckligt för att hon ska fatta att man inte säger så-

Men men... nu ska jag iaf åka och spela bowling med familjen.... elr typ om en timma men haha. Tror inte jag kommer vinna men jag ska försöka!


//Bells xoxox

Kommentarer
Postat av: Sebbe

tycker du att chinos passar bättre på tjejer än på killar? =)

kramar!

2010-01-05 @ 14:58:09
URL: http://lookstylish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0