misslyckad dag

Ja..., Det blev en gansla misslyckad dag idag. För att jag tog fel dag! Jag trodde det var Torsdag och hade hoppar runt och sagt att det var Glee på kvällen. Men sen så sa mamma att det bara var Onsdag... Fattar ni hur sur jag blev då!? Sen så såg jag på tv.nu att dumma Robinson Karibien är istället för Glee! Hur tänker tv4? Tror de verkligen att man vill se finalen av Robinson istället för att se Glee? Kan de inte dagens ungdomar längre! Tänker de inte på oss, vi som kommer styra värdlen om några år! Tänker de inte på att vi kan sätta er dumma personer på tv4 på något skräp hem när ni blir gamla! Tänker ni inte på det!! GAH

(Här hade jag tänkt lägga in en bild som jag hade klottrat på... Men eftersom livet verkar hata mig just nu kan jag inte spara den jävla bilden!!)


//Bells xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0